Hírek
2018. Március 11. 19:01, vasárnap |
Belföld
Forrás: mti
Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán

Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, a berlini nemzetközi turisztikai börzén (ITB), ami fontos visszajelzés az országmárka építésében
- mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az MTI-nek adott interjújában vasárnap.
Hozzátette: Magyarország rád vár! belföldi turisztikai kampányért a turisztikai ügynökség kapta az elismerést a vásár kreatív zsűrijétől. A tavaly június közepétől augusztus végéig tartó reklámokban a hazai úti célokat, a kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutatták be és népszerűsítették, így például a Tokaji borvidék mellett a Hegyestű bazalthegyet vagy az egerszalóki sódombot.
Kiemelte: az úti célok népszerűsítésének óriási hatása van a belföldi turizmus élénkülésére, adataik szerint az őszi, borvidékekre fókuszáló kampány hatására például Tokajban 30 százalékkal, a téli kampány hatására Hévízen 25 százalékkal nőtt a vendégéjszakák száma egy hónap alatt. Az MTÜ kampányaiban arra törekszik, hogy a szezonalitás kiegyenlítése mellett addig nem ismert helyeket, településeket mutasson meg az országból.
A díj azért is jelentős elismerés Guller Zoltán szerint, mivel a globalizált világban az országok között jelentős verseny van nemcsak a befektetőkért, hanem a turistákért is. Ebben a versenyben az országmárka komoly versenyelőnyt hoz Magyarországnak. Az országmárka minden marketingkommunikációs megjelenést és tevékenységet magában foglal, ami hozzájárul az ország pozitív nemzetközi megítéléséhez. Az MTÜ valamennyi kampánya arra a gondolatra épül, hogy a turizmus a hazaszeretet egyik formája - tette hozzá. Magyarország versenyelőnye a turizmusban a víz és a biztonság, ezek a május végétől június végéig tartó nemzetközi kampány fő témái lesznek. Az élmények után már a biztonság a második legfontosabb szempont az úti cél megválasztásánál - húzta alá.
Szólt arról is, hogy szeptember 27-én Magyarország, Budapest ad otthont a turizmus világnapi rendezvényeknek, az MTÜ ezen mutatja majd be az új országmárkát.
Az idei, szerdától-vasárnapig tartó ITB-n több mint tízezer kiállító vett részt, 186 országból.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Május 02. 09:50, péntek | Belföld
Agrometeorológia: nagy szükség lenne a májusi esőre
Az Alföldön és a Kisalföldön nagy területen száraz a talaj, ezért rendkívül nehezen kel a vetés; a jövő hét elején ugyan a lehűlés mellett érkezik több-kevesebb csapadék, de területi eloszlása ismét egyenetlennek ígérkezik
2025. Május 02. 09:49, péntek | Belföld
Idén már 21 kutyabarát strand és fürdetőhely várja országszerte a kutyásokat
Gyarapodott a hazai kutyabarát strandok száma: tíz éve csak 8, idén már 21 kutyabarát strand és fürdetőhely várja országszerte a kutyásokat, ami jól mutatja a kutyabarát helyek iránti igény jelentős növekedését
2025. Május 02. 09:48, péntek | Belföld
Folytatódik a nyárias idő a hétvégén, de vasárnap már lehetnek záporok
Folytatódik a napos idő május első hétvégéjén, szombaton akár 31 Celsius-fok is lehet.
2025. Május 02. 09:44, péntek | Belföld
Orbán Viktor szerint az Európai Unió miatt teljesít továbbra is rosszul a magyar gazdaság
Nem akarok feladni egyetlen célt sem, amit 2025-re kitűztünk, ezért van az, hogy - bár tudatában voltunk a várható növekedési adatnak -, a parlamentben mégis elfogadtuk Európa legnagyobb adócsökkentési programját